muirgheal

ponedjeljak, 08.08.2005.

vatromet, olimpijada i ismar mujezinović

Volim vatromet. I danas, iako se svako malo može vidjeti, još uvijek zastanem, blenem u nebo i ispuštam poluartikulirane zvukove tipa aaaaaaaaaaaa, pa onda oooooooo….i pljesak na kraju, naravno. Razlog što mi se toliko sviđa dijelom leži u tome što gledajući vatromet na trenutak osjetim odjek davno izgubljenog blagdanskog uzbuđenja. Odrasli smo, kad nas nitko ne gleda ližemo svoje rane, nosimo svježe uspomene na rat, postali smo dio zapada - zarazili se potrošačkom groznicom i taj osjećaj kad se probudiš u blagdansko jutro a oko tebe sve svjetluca i smije se, davno se izgubio usput.
Iako po datumu nije bio blagdan, moje najintenzivnije sjećanje na "taj osjećaj" je kad mi se naglo (ne nadajući se niti u ludilu) ukazala prilika otputovati u Sarajevo za vrijeme olimpijade. Tih par dana sam provela u valceru, klizeći iznad zemlje i osjećajući ushit što pada snijeg, što izlozi svijetle i što mi se smiješe prolaznici i zgrade. Ad hoc sam se zaljubila u Sarajevo, pa ga i dan danas nosim u srcu kao da je to i moj grad. Između svih tih impresija izdvaja se jedna. Po gradu su na svakom koraku bili postavljeni plakati za natjecateljske discipline.

Ismar Mujezinović KLIZAČ plakat zimskih olimpijskih igara u sarajevu

Autor plakata, vrhunskog grafičkog rješenja bio je Ismar Mujezinović, sin poznatog bosanskog slikara Ismeta Mujezinovića. Tad, onako "odušvljivoj", mi nije bilo jasno kako ga odmah nisu proglasili najvećim svjetskim umjetnikom i odmah mu napravili galerije u sve i jednom gradu na svijetu. Danas sam ipak nešto malčice zrelija, vidjela sam brojna umjetnička djela, a srce mi se vremenom stisnulo pa nema više mjesta za nove ljubavi. Pogotovo ne za one na prvi pogled. Ne pomišljam praviti listu ni 10 najboljih mi umjetnika, a kamoli pokušati izdvojiti jednog. Svejedno mi se čini kako se maestro Ismar malo provlači kroz medije. A i fotografije mu tako dobro idu.

photo by Ismar Mujezinović
- 00:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje